2018. április 16., hétfő

De miért kell hantázni?

Az imént találkoztam a főnök menyével. Nagyon szép a haja, levágatta. Vele nagyon ritkán találkozom, mivel már nem nálunk dolgozik, most is csak beugrott. Nagyon szépen megdicsértem a haját, mire elmesélte, hogy havonta jár fodrászhoz, de csak kéthavonta kell igazítani a frizurán, és hogy 40 évig volt derékig érő haja, elege lett, levágatta. Javasolta, hogy én is vágassam le, nekem is jól állna ez a hajviselet. Speciel nekem is ilyen volt, de már megint megnőtt (állandóan megnő, komolyan, tűrhetetlen), utoljára novemberben voltam fodrásznál, válaszoltam. Erre fel azt mondta, hogy ő is novemberben vágatta le és azóta nem kellett. Hozzávetőlegesen két perc telt el a két állítás közt. Persze az is lehet, hogy rosszul hallottam. 

Engem fárasztanak az ilyen emberek.




1 megjegyzés:

  1. Nálatok dolgozik, vagy dolgozott az összes rokon? Furcsán érdekes cég lehet a tiétek:)
    Picit kedvetlennek tűnsz, egy hajvágás rád férne;))

    Edit

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.