2017. augusztus 25., péntek

Gumigida

Azt meséltem már, hogy kiugrott hozzám Gumigida Párizsba?

Az úgy történt, hogy a főfészekhaj regisztrált az instagramra. Igazából nem tudom miért, hiszen a facebookot sem használja rendeltetésszerűen. Tényleg rejtély, hogy mire fel iratkozott fel. Kisvártatva ihletet kaptam, és én is felpattantam megtekinteni, mit garázdálkodik ott, ha már ő is lesi, hogy mi újság a facebookomon (tudom, hogy nézegeti... olykor elkottyantja magát... Például azt, hogy látta, lájkoltam másik fészekhaj doktorrá avatását, de akkor még nem is tudta, amit, csak érezte, hogy inog a léc). Aztán azóta ott is "társalgunk" . Posztoltam valami fotót, üzenni akartam neki, de módosítani kellett a képen, mert az insta' úgy vágja le a fotó lényegét, ahogy ő akarja, grrr! De addigra Gumigida nyomott egy szivecskét az eredeti képre, és én gyorsan szóltam neki messengeren, hogy kénytelen vagyok törölni, de azonnal kirakom az újat, legyen szíves arra is nyomjon szívecskét, nehogy lúzernek tűnjek. :D Micsoda egy hülyeség, aúúú! Gumigida annak rendje és módja szerint lájkolt is, és ennek hála szépen elkezdtünk társalogni.

Gumigida nem óriási nagy barátnőm, nincs köztünk napi kapcsolat. Körülbelül kétévente dumáltunk, de most olyan jót csacsogtunk, hogy meghívott a szülinapjára is, ami fergeteges buli volt. A Római parton voltunk egy romkocsmában, ott sütöttek a barátai hamburgert és kukoricát. Annyira hangulatos volt, imádtam. Főleg, hogy lampionok is lógtak a "plafonról".

Azóta voltunk már a Pagony kocsmában is és a Kopaszi gáton is, tegnap pedig moziban, a Dunkirk c. filmet tekintettük meg.

Gumigida a szülinapján mondta, ha akarom, kiugrik Párizsba, ha már ott vagyok, és bandázhatnánk együtt. Mondtam neki, hogy előtte felmérem a terepet, hogy milyen a hangulat, anyósom háza, aztán értesítem. Lévén a ház nagy és megfelelő mennyiségű ágy is volt, megkérdeztem anyósomat, hogy eljöhet-e Gumigida pár napra. Anyósom pedig igazi hippi, simán rábólintott, örült is.

Gumigida csütörtökön érkezett és vasárnap együtt jöttünk haza Budapestre, sőt, még haza is vitt taxival, mert egyszerűen nem engedte, hogy BKV-ra szálljak. Nekem a taxi a furcsa, neki a BKV.

Gumigida által sikerült megtudnom, hogy van a világon Buddha bár és Abercrombi & Fitch. Ja, mert azt el is felejtettem mesélni, holott nagyon is lényeges, hogy Gumigida 2010-ben is kiugrott hozzám Párizsba, amikor kicsit magam alatt voltam. Igazából senki más nem jött, csak ő és tesómék. BB és Frédi akkor, amikor eleve Párizsba kellett jönniük dolgozni, és ha már ott voltak, beugraottak hozzám.

2010-ben a Ritzbe ugrottunk be egy kávéra Gumigidával, idén a Laduréeba. Nem kaptam tortát a szülinapomra, gondoltam, azért egy macaront csak el kellene fogyasztani a saját egészségemre. De nem?

A Ritzbe nem akartunk mi bemenni, de ha már utunkba került, gondoltuk, nézzünk be, azt mondják, jó hely. Közben nekem volt a két forint két fillérem, éppen gyeden voltam, és csórók voltunk. Na most én egy ilyen eszetlenke mondatért úgy le szoktam baszarintani a szép lány kolléganőt, hogy csak úgy zeng. :D

Nagyon sokat nosztalgiáztunk Gumigidával... Nagyon sokat nevettünk. Én már teljesen elfelejtettem, hogy a Buddha bárban annak idején flambírozott ananászt ettünk, mert nem volt másra pénzünk. Aúúú! Belátom, ez nagyon bénán hangzik. De másra inkább nem költöttünk... Na jó, előtte beugrottunk a Champs-Élyséere sminket venni, Yves Saint-Lorent készletet... Én nem tudom, hogy képzeltem. Igaz, addig tényleg csak csóróskodtam, hát akkor meg már nyilván beleszartam a dolgokba, vagy mit tudom én, mi történhetett. Biztos elegem volt már, tököm tudja.

Azért ma már normális vagyok, legfeljebb a Tejivóba megyek és eszem egy salátát meleg szendvicset, smoothieval.

Annak idején, úgy 10 évvel ezelőtt, sokat vigyáztam a macskájára, amikor nyaralni ment. A macska meg éjjel ránk ugrott, de az is lehet, hogy már hajnal volt, amikor a fejünkre ugrott.

Most meg kaptam tőle egy Abercrombi & Fitch pulcsit, mert rá túl nagy, rám meg túl kicsi.

Nagyon kedves lány Gumigida, nagyon szeretem.


6 megjegyzés:

  1. Kaland, kaland hátán. Gumigidát amolyan talpraesett szingli lánynak képzelem nagy szívvel.
    Írj még, elüldözzük a trollokat :)))
    A fészekhajak jól vannak?
    Edit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis sztorijaim vannak, de soha nem tudom, hogy mit mesélhetek el. Hátha ezt a kis rovatot csak te olvasod és J. ;)

      Levágattam a hajam, főfészekhaj csodálkozott, hogy nem raktam ki a fb-ra, hiszen olyan kis csibész lettem. Ezen paroláztunk egy ideig, hgoy miért nem (mert olyan béna dolog szerintem), de tudtam én, mire megy ki a játék: tudni akarta, hgoy az okos fészekhaj mit reagál a fotóra. Erre fel tettem egy kisérltet, kiposztoltam az új frizurámat. Kereken, de kereken 15 perc múlva rám is írt okos fészekhaj, hogy mizu, mizu? :DDD Na, hát ilyen szotrijaim vannak. :DDD Így most főfészekhaj féltékeny az okos fészekhajra (főfészekhaj is okos, de nem tetszik nekem, hogy okos fészekhajat "lemellékfészekhajaztam", mert az olyan ledegradáló). Én meg főfészekhaj feleségére vagyok féltékeny, mert el-elkapok egy-egy információfoszlányt, amiből kiderül, hogy egy házisárkány, és nem értem, hogy mire jó az, hogy engem imád, mégis a házisárkánykával bújik egy ágyba. :D

      Mindeközben állítom, hogy nem, nem és nem kell új apuka a gyerekeimnek, tehát minden marad így, ahogy van. Aúúú!

      Törlés
  2. És hogy állnak a gyerekeid most a franciával? Fejlődtek, vagy eleve jól ment nekik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szarul állnak. Nem akarok kamuzni, hogy oh, semmi baj, pillanatokon visszajött a francia nyelvtudásuk, mert nem.

      A fiam bátrabb, ő nem teketóriázott és próbálkozott franciául beszélni. Egy-egy szó nagyon tetszett neki, azt ismételgette állandóan.

      A lányom viszont begörcsölt és körülbelül a 15. nap után volt hajlandó beszélni és zömében csak az apjával.

      Én szoktam próbálkozni, de mindig kifáradok az ellenállásukban. Egyszerűen nem kérik. Érdekes, amikor már csak három nap volt az utazásig (gondolom) betojtak és hirtelen akarták, hogy tanítsam őket franciául. Addig egyszerűen minden idegszálukkal leszarták. Nekem pedig már nem maradt semmi a tarsolyomban, egyszerűen már türelmem sem volt, hogy a napi teendők, iskola, óvoda, munkahely1, munkahely2, egyebek után még békésen olvasgassak nekik franciául, miközben ők lebagózták.

      Talán mostantól menni fog, mert mintha érdekelné őket a kirándulás után. Meglátjuk.

      Törlés
    2. Mindenképpen tájékoztass, nagyon érdekel! És mi lesz a stratégiád? Fr mesekönyvek?

      Nehéz ez a kétnyelvűség, bárki bármit is mondjon. És persze mindig csak a sikerekről van szó, a nehézségekről soha. Pedig én úgy érzem, abból van több!

      Törlés
  3. Ezek a rajongó feszekhajak ;))
    Mizu, mizu okosfészekkel? Randiztatok?
    Úgy tűnik főfészekkel rendben vagytok. Esetleg a mindenki féltékeny mindenkire segített?
    Próbáltad, hogy csak franciául beszélsz a gyerekekhez? Elég nagy kényszer.
    Edit

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.