2017. július 5., szerda

Térjünk kellemesebb vizekre

Múlt hét hétfőn megtekintettük a Határidős esküvő című filmet a Cirkóban, és örömmel konstatáltuk, hogy csupán ezer forint a mozijegy, és azzal a lendülettel elhatároztunk, hogy minden hétfőn beülünk egy filmre.

Hétfőn nem sikerült elmenni a Cirkóba, de tegnap igen. Mary Poppins vette meg a jegyeket (előbb ért oda), ő is örömmel mondta, hogy képzeljem, ezer forint a jegy, mire én pislogva csodálkoztam, hogy hiszen tudja, azért jöttünk hétfőn, mert aznap csak ezer forint. Aztán ő is pislogott, hogy hiszen kedd van. Végül tovább pislogtam, hogy oh, máris?!?

Aztán éjfélkor vettük észre, hogy aludni kellene menni. Beültünk a Szerájba (nem ettem én mást, csak padlizsánsalátát, de ezek szerint azt sem kellett volna, a reggeli mázsálás nem volt túl szimpatikus, grrr), és jót dumáltunk. Frédi hazarepített engem, aztán Mary Poppinst Kelenföldre a P+R-be, de előtte a lelkükre kötöttem, hogy akármit nem beszélgethetnek meg rólam. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.